google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام آدمکش

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

 دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام آدمکش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام آدمکش

,Download New Music Babak Jahanbakhsh Called Adamkosh

,دانلود آهنگ آدمکش از بابک جهانبخش
,Danlod ahange Adamkosh az Babak Jahanbakhsh
,آدمکش از بابک جهانبخش
,Adamkosh az Babak Jahanbakhsh

,متن ترانه بابک جهانبخش آدمکش

,ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی آدمکش از بابک جهانبخش با دو کیفیت اورجینال 128 و320 و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین 

خواننده: بابک جهانبخش | سبک آهنگ: احساسی غمگین | ساکسیفون: مرسل وطنی | تنظیم: محمدرضا رهنما | میکس و مسترینگ: محمد فلاحی | گیتار: بهنام رهنما | ترانه سرا:مهدی ایوبی | طراحی کاور: فرهاد ایرانی | آهنگساز: میلاد بابایی | لیبل: شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش آدم کش

پیشنهاد ویژه این ساعت رسانه پرشین موزیک برای شما ♫ دانلود اهنگ دارو ندارم مال تو من قلبمو دادم بری به نام آدم کش با صدای بابک جهانبخش به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

Download New Music BY : Babak Jahanbakhsh | Adamkosh With Text And 2 Quality 320 And 128 On pershianmusic

متن آهنگ آدمکش بابک جهانبخش

دار و ندارم مال تو من قلبمو دادم بدی
ساکت همیشه بسته بود یه عمره آمادم بری
فهمیده بودی عاشقم از من خیالت تخت بود
پای تو موندم تا تهش پای تو موندن سخت بود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظه شم عادت نبود
تو بودن و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظه شم عادت نبود
تو بودن و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود

دانلود آهنگ بابک جهانبخش آدمکش

راهو نشون دادم بری تا کم شه از این اضطراب
من بلدم کنار بیام خودم با این حال خراب
فکر خودت باش از الان از حال من چیزی نپرس
تنهایی خوبم میکنه نه غصه میخورم نه قرص
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظه شم عادت نبود
تو بودن و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
من چشم بستم رو دلم اصلا برام راحت نبود
حسی که من داشتم به تو یک لحظه شم عادت نبود
تو بودن و نبودنت حالم یه روزم خوش نبود
حتی گلوله عشق من اینجوری آدمکش نبود
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫.

فهمیده بودی عاشقم از من خیالت تخت بود پای تو موندم تا تهش پای تو موندن سخت بود

لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی



لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی




درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید







 آهنگ بابک جهانبخش, آهنگ های جدید بابک جهانبخش, اهنگ آدمکش,Download New ahang Babak Jahanbakhsh,آهنگ آدمکش بابک جهانبخش ,ahange Babak Jahanbakhsh,بابک جهانبخش 99,Babak Jahanbakhsh 99,متن ترانه آدمکش بابک جهانبخش,دانلود اهنگ ایرانی ,دانلود اهنگ های شاد 99,اهنگ های ایرانی 99, اهنگ 99,جدیدترین اهنگ های ایرانی 99,دانلود اهنگ , پرشین موزیک








مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها