google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام موهات

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ محسن یگانه بنام موهات

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات

,Download new music Mohsen Yeganeh called Mohat

,دانلود آهنگ جدید و بسیار خوب محسن یگانه به نام موهات با کیفیت ۳۲۰

,Danlod Ahange Jadid Mohat az Mohsen Yeganeh 

,دانلود آهنگ جدید موهات از محسن یگانه

,Danlod Ahange Jadid Mohsen Yeganeh Mohat

,دانلود آهنگ موهات از محسن یگانه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ محسن یگانه موهات

,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه - موهات به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد آهنگ و دانلود با لینک مستقیم


متن آهنگ موهات با صدای محسن یگانه


دلتنگت میشوم بکش دست نوازش رو سرم پیر شم
●♪♪●
بشین درد دلاتو میخرم میشم پناهت غصه هات مال خودم
●♪♪●
با من مدارا کن که بد عاشق شدم چشمات قرارم رو گرفت
●♪♪●
از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
●♪♪●
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
●♪♪●
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
●♪♪●
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
●♪♪●
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
●♪♪●
لب تر کن ببین دنیا رو میریزم به پات سر کن با من که جونمو میدم برات
●♪♪●
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
●♪♪●
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
●♪♪●
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
●♪♪●
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه
●♪♪●
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه
●♪♪●
تو میتونی منو آرومم کنی من نبضم با لبخند تو میزنه

Download New Music Mohsen Yeganeh – Mohat


 

 




 

 

 

 

 

 

آهنگ جدید محسن یگانه,a music Mohshیگانه موهات,Danlod Ahange mohsen Yeganeh,محسن یگانه98, Ahange irani 98, آهنگ های محسن یگانه,دانلودجدیدترین آهنگ محسن یگانه ,موهات, Ahange Mohsen Yeganeh,دانلود اهنگ های ایرانی98,جدیدترین آهنگ محسن یگانه,دانلود آهنگ جدیدمحسن یگانه,Mohsen Yeganeh,Download new music Mohsen Yeganeh,Danlod Ahanghaye Jadid Mohsen Yeganeh,دانلود اهنگ98,اهنگ محسن یگانه موهات,Danlod Ahange Jadid Mohsen Yeganeh,محسن یگانه,Danlod Ahange irani 98,دانلود آهنگ های محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام موهات,Download new music Mohsen Yeganeh called Mohat,محسن یگانه موهات,Danlod Ahange Jadid Mohat az Mohsen Yeganeh,دانلود آهنگ جدید موهات از محسن یگانه,Danlod Ahange Jadid Mohsen Yeganeh Mohat,دانلود آهنگ موهات محسن یگانه,دانلود آهنگ محسن یگانه موهات


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها