google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ مهراب به نام سیاه

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ مهراب به نام سیاه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام سیاه

,Download music Mehrab Called Siah

,دانلود آهنگ مهراب و سلطان بنام سیاه

,Danlod ahange Siah az Mehrab

,دانلود آهنگ سیاه از مهراب

,Danlod ahange Mehrab Siah

 ,سیاه از مهراب

,Siah az Mehrab

,Download Music Mehrab –  Siah (♛) With Text And Direct Links

,دانلود آهنگ سیاه  با صدای مهراب با لینک مستقیم

,دانلود آهنگ مهراب خسته صدا به نام سیاه

دانلود با دو کیفیت ” ۱۲۸ و ۳۲۰ “ و لینک مستقیم و پر سرعت + پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام سیاه با لینک مستقیم

Download New Song By Mehrab Called Siyah With The Quality Of 128 And 320

به همراهی سلطان

 

 

لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی



لینک کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


,متن ترانه مهراب و سلطان بنام سیاه

 

شبا سر مست به خیالت دست رو دست گذاشتی که همه چی درست شه

الان که وقتش نیست باید صبر کنی تا غم تو دلم بزرگ شه

دیوونم کردی رفت یادته چجوری نخ میدادی تا جفت و جور شیم با هم

روزگارمو سیاه کردی عکسامو پاک کردی از همه جا اما من هنو عکساتو دارم

بکشم بیرون از این فکرای رویایی که چی چه خودت باشی چه عکست واسه من آرامشی

منو کمتر نکن از اینی که هستم تو دلت خونه آخر تویی قلبم میخواد کجا بره

میگی فکر نکن به من بیخیالی میشه به زور

یاد تو برداره و بره یه جای خیلی دور

عکسای بچگیاتو خوب نگاه بکن یه شب که چی بودی چی شدی انصاف داری انقدر

روزی صد تا بعد تو شبیه تو تو عابرا انگاری خوابه برام همه شبیهن بهتا

سنگینه حرص نبودنت ببین حسرتتو

ریشه دادم عمق قلبم ای خدا مذهبتو

بتکونین از عشق چی بارته میره مهراب به همون جایی که خاطراتته

روزگارم که سیاه بود تو سیاه ترش نکن من میخواستک که بمونم ولی آخرش نشد

دیدی آخرش نشد


==>> تکست اهنگ سیاه از  پرشین موزیک <<==


نخ دور گردنم به نخ به نخ سیگارا دود تو هم نگی به همه میگیم تقصیر ما بود

زخمای زبونت شده نیش توی زخمام به چشمایی که عاشقم کردی روزا خیلی تنهام

سر به زیر نبودی سرم پایینه توی شهر آفرینم داری خوب ابرومونو بردی

دیگه حالم بهم میخوره حتی از شبیه تو تو مجنون تحویل گرفتی یه روانی آوردی


تموم دردامو بعد تو گریه میکنم زندگی نداشته مو به چشمات هدیه میکنم

تو برو خیالتم نباشه تنهایی من عاشق تو بودم و هستم عشق هرجایی من

رویای تو خیال من کابوس این شبام شده گردن کیه رفتن تو من با خدام دعوام شده

یادته گفته بودم یه روز از چشم میفتی بیخود میگفتم هرزه نمیشی خودتم میگفتی

دل بریدی دیگه ازم بعد تو گر گرفتنم از عطر جا مونده ازت شعله گرفته پیرهنم

ارزو میشه دیدنم قید چشات میزنم ببین چه روزی گفتم قلبمو از جا میکنم

مجنون لیلا بودم چیکار کردی با قلبم اینجوری میخواستی بمونی بشی همدردم

درد تو درد من نبود گفتی ولی چقد حسود یه مرده جا مونده ازت به زیر این سقف کبود


******

 

 

لینک های دانلود


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


لینک کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی



 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید


 

Mehrab , آهنگ , اهنگ مهراب سیاه 320 , پخش آنلاین آهنگ سیاه از مهراب , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید 2020 , دانلود آهنگ جدید 99 , دانلود آهنگ جدید مهراب , دانلود آهنگ های پرطرفدار مهراب , دانلود آهنگ های قدیمی مهراب , دانلود برترین آهنگ های مهراب , دانلود بهترین آهنگ های مهراب , دانلود تکست مهراب سیاه , دانلود تمامی آهنگ های مهراب , دانلود جدیدترین آهنگ های مهراب , دانلود جدیدترین آهنگ های مهراب 2020 , دانلود جدیدترین آهنگ های مهراب 99 , دانلود فول آلبوم مهراب , دانلود همه آهنگ های مهراب , سیاه , کد آهنگ سیاه از مهراب , متن آهنگ سیاه از مهراب , مهراب 99, مهراب سیاه

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها