google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود سرود قدیمی ای ایران ای مرز پرگهر

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود سرود قدیمی ای ایران ای مرز پرگهر

دانلود سرود ای ایران ای مرز پرگهر

سرود ای ایران ای مرز پرگهر آهنگ بسیار زیبا و غرور آفرین ای ایران از غلامحسین بنان

با سه نسخه برای دانلود و لینک مستقیم و متن آهنگ

Download the anthem Ey Iran Ey Marze Porgohar Gholam Hoseyn Banan

بروزرسانی شده




متن سرود ای ایران

ای ایران ای مرز پر گهر ای خاکت سرچشمه هنر دور از تو اندیشه بدان پاینده مانی و جاودان

ای دشمن ارتو سنگ خاره ای من آهنم جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون شد پیشه ام دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت در و گوهر است خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کی برون کنم برگو بی مهر تو چون کنم

تـــــا گردش جهان و دور آسمان بپاست نور ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون شد پیشه ام دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما پاینده باد خاک ایرن ما

ایران ای خرم بهشت من روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم جز مهرت بر دل نپرورم

از آب و خاک و مهر تو سرشته شد دلم مهر اگر برون رود چه می شود دلم

مهر تو چون شد پیشه ام دور از تو نیست اندیشه ام

در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما پاینده باد خاک ایران ما

سرود ای ایران ای مرز پرگهر

















مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها