google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام عشق قدیمی

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام عشق قدیمی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام عشق قدیمی

,Download New Music Mohammadreza Golzar – Eshghe Ghadimi

,دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به نام عشق قدیمی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

,محمد رضا گلزار –عشق قدیمی

,Danlod ahange Mohammadreza Golzar – Eshghe Ghadimi

,دانلود آهنگ جدید محمد رضا گلزار به نام عشق قدیمی با دو کیفیت ۱۲۸ ♥ ۳۲۰ از رسانه 

اناهیتا فیلم ,دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام عشق قدیمی با بالاترین کیفیت

,Mohammadreza Golzar←♥→Eshghe Ghadimi

,Danlod ahange Eshghe Ghadimi az Mohammadreza Golzar

ترانه : حسین حق نظری ، آهنگ : محمد عابدینی ، تنظیم : سعید زمانی

 

 

لینک دانلود

 

دانلود اهنگ با کیفیت اصلی 


 لینک کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال

 

متن آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام عشق قدیمی :

رفتی و بعد تو من این خاطره هارو به هیشکی نگفتم
بس که عزیزی برام شاید روزی صد دفعه یادت میوفتم
هی با خودم میگم شاید تو دیگه من و اسممو یادت نیست
باز بعد این همه سال من جاتو هنوز به هیشکی ندادم
تو که نمیدونی دلتنگی چیکار میکنه با آدم
وقتی که میبینی پر از غصه و حرفیو هیشکی کنارت نیست
عشق قدیمی من میبینی چه جوری به پای تو موندمو
نیستی و بی تو همش این آدما قلبمو خیلی سوزوندنو
گفتن دیگه نمیای جات خوبه کنار اون خوش به حالتون تو منو دیگه نمیخوای
عشق قدیمی من میبینی چه جوری به پای تو موندمو
نیستی و بی تو همش این آدما قلبمو خیلی سوزوندنو
گفتن دیگه نمیای جات خوبه کنار اون خوش به حالتون تو منو دیگه نمیخوای

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام عشق قدیمی

♫♫♫♫♫♫

نیستی و بعد تو من هر شب میزنم تنها تو خیابون
از جلوی چشمام رد میشه بزام همه خاطره هامون
دیگه نمیتونم برگرد و نذار دیگه دور بشه دستامون
عشق قدیمی من میبینی چه جوری به پای تو موندمو
نیستی و بی تو همش این آدما قلبمو خیلی سوزوندنو
گفتن دیگه نمیای جات خوبه کنار اون خوش به حالتون تو منو دیگه نمیخوای
عشق قدیمی من میبینی چه جوری به پای تو موندمو
نیستی و بی تو همش این آدما قلبمو خیلی سوزوندنو
گفتن دیگه نمیای جات خوبه کنار اون خوش به حالتون تو منو دیگه نمیخوای

 

لینک کمکی

 

دانلود اهنگ با کیفیت خوب عالی


 لینک کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال





مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها