google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God 2012 با دوبله فارسی

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God 2012 با دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی اوه مای گاد OMG: Oh My God 2012 

,Download Movie OMG: Oh My God 2012 Dubbed in Farsi

,دانلود رایگان فیلم هندی زیبا و دیدنی OMG: Oh My God 2012 اوه خدای من با دوبله فارسی و کیفیت بلوری ۷۲۰p

,دانلود رایگان فیلم هندی اوه خدای من OMG Oh My God 2012 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

,دانلود فیلم هندی اوه خدای من OMG: Oh My God! 2012 

کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و فاقد هرگونه صحنه غیر اخلاقی و غیر مجاز

نام فیلم : ( اوه مای گاد ) ۲۰۱۲ ! OMG: Oh My God – اوه خدای من 

منتشر کننده : آناهیتا فیلم 

ژانر: کمدی ، درام ، خانوادگی

حجم : ۱٫۱۲ گیگابایت

کیفیت: ۷۲۰p -اچ دی

زمان: ۱۳۰ دقیقه

زبان: دوبله فارسی

خلاصه داستان: یک فروشنده ، هنگامی که مغازه او در اثر زلزله نابود می شود ، خدا را به پای میز محاکمه می کشاند



دانلود فیلم OMG – Oh My God!  با لینک مستقیم

دانلود فیلم OMG – Oh My God! 2012 با کیفیت BluRay

دانلود فیلم هندی اوه خدای من با دوبله فارسی



لینک های دانلود


 

 



BluRay 720p – 1.1GB




توجه  برای دانلود بر روی لینک دانلود کلیک کنید صفحه جدیدی باز میشود نوشته شده است : شما در صفحه انتقال دهنده لينک قرار داريد.

بر روی دکمه زير کليک کنيد تا ثانيه شمار به مدت 5 ثانیه صبر کنید تا   انتقال به لينک شروع شود



دانلود OMG: Oh My God! 2012,دانلود دوبله فارسي OMG: Oh My God! 2012,دانلود رايگان فيلم OMG: Oh My God! 2012,دانلود زيرنويس فیلم اوه خدای من!,دانلود زيرنويس فیلم اوه خدای من! 2012,دانلود فيلم OMG: Oh My God! 2012,دانلود فيلم OMG: Oh My God! 2012 با دوبله فارسي,دانلود فيلم OMG: Oh My God! 2012 با زيرنويس فارسي,دانلود فيلم OMG: Oh My God! 2012 با لينک مستقيم,دانلود فیلم اوه خدای من!,دانلود فیلم اوه خدای من! 2012


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها