google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود فیلم من خشمگین هستم I Am Wrath 2016

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم من خشمگین هستم I Am Wrath 2016

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم I Am Wrath 2016 با کیفیت عالی
,دانلود دوبله فارسی فیلم من خشم هستم سال 2016
,دانلود فیلم I Am Wrath 2016 با لینک مستقیم
,دانلود فیلم من خشمگین هستم 2016 با لینک رایگان
,دانلود رایگان فیلم I Am Wrath 2016 من خشمگین هستم با کیفیت عالی ۷۲۰p , 1080p 
,دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 720p BluRay ,1080p BluRay
| این فیلم سانسور شده و صحنه غیر اخلاقی و مخالف با قوانین اسلامی ندارد |

نام فیلم : I Am Wrath 2016 من خشمگین هستم
منتشر کننده : آناهیتا فیلم 
ژانر : اکشن | جنایی | درام
محصول : ۲۰۱۶ آمریکا
امتیاز : ۱۰/۵٫۲
حجم : ۱۰۸۸ مگابایت
کیفیت: BluRay ۱۰۸۰p
کارگردان : Chuck Russell
بازیگران : John Travolta, Christopher Meloni, Amanda Schull
خلاصه داستان : فیلم I Am Wrath 2016
داستان در مورد مردی است که پس از ناتوان ماندن گروهی از افسران پلیس فاسد در پیدا کردن قاتل همسرش، خود برای برقراری عدالت دست به کار می شود…

لینک های دانلود


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها