google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام جواب

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

 دانلود آهنگ ماهان بهرام خان بنام جواب

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام جواب 
Download New Music Mahan Bahramkhan called Javab
دانلود آهنگ جدید جواب – ماهان بهرام خان
Danlod ahange Javab az Mahan Bahramkhan
دانلود آهنگ جدید جواب از ماهان بهرام خان
دانلود آهنگ جدید جواب - ماهان بهرام خان به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد آهنگ و دانلود با لینک مستقیم
,دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان

لینک های دانلود



 متن ترانه ماهان بهرام خان به نام جواب
واسه تو راحته
شایدم عادته
منو یادت بره
این یه واقعیته
من و تو باهمیم ولی هرکدوم یه جور تو دلت یه جای دور من صبور و بی غرور
یادمه یادمه چشاتو یادمه گفتی شک نکن به من صداتو یادمه
چی عوض شد عزیزم که دلت با دلم نیست چرا دست من و تو توی دستای هم نیست
جوابمو بده کجا دلت برید چی شد که رابطه به اینجاها رسید
یه راه حل بده چقد بگم بهت واسه تو هم بده بی من ببیننت
یه دل دارمو صد تا دلشوره هست همش جر و بحث هی دلم ازت شکست
تو و قلبی که رفته من و حسی که مونده توی ذهنت یه چیزی منو راحت شکونده
صحبت عادته نه عشق و عاشقی من پر از حرارتم تو به فکر منطقی
بی تو سرگیجه دارم همه چی رو هواستو چرا دیگه نداری به من اون حس خاصو
جوابمو بده کجا دلت برید چی شد که رابطه به اینجاها رسید
یه راه حل بده چقد بگم بهت واسه تو هم بده بی من ببیننت






 

,دانلود موزیک های ماهان بهرام خان98,Music Mahan Bahramkhan,دانلود موزیک98,ماهان بهرام خان98,دانلود موزیک جواب ماهان بهرام خان,دانلود موزیک جدید98, Danlod ahanghaye Mahan Bahramkhan,اهنگ98,دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان,,Download New Music Mahan Bahramkhan,دانلود آهنگ98,ماهان بهرام خان,Danlod ahange Mahan Bahramkhan,دانلود آهنگ های ماهان بهرام خان,Download New Music Mahan Bahramkhan Javab,دانلود آهنگ جواب ماهان بهرام خان,Danlod ahange Javab Mahan Bahramkhan,دانلود آهنگ جواب ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ جدید98,دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام جواب,Download New Music Mahan Bahramkhan called Javab,دانلود آهنگ جدید جواب ماهان بهرام خان,Danlod ahange Javab az Mahan Bahramkhan,دانلود آهنگ جدید جواب از ماهان بهرام خان,دانلود آهنگ جدید جواب ,

مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها