google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود فیلم استاد زد میراث ایپ من 2018 با دوبله فارسی

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم استاد زد میراث ایپ من 2018 با دوبله فارسی

دانلود فیلم استاد زد میراث ایپ من Master Z The Ip Man Legacy 2018 دوبله فارسی

دانلود فیلم استاد زد میراث ایپ من 2018 

دانلود فیلم خارجی 2018 Master Z: The Ip Man Legacy با کیفیت بالا

دانلود فیلم سینمایی استاد زد: میراث ایپ من 2018 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم استاد زد: میراث ایپ من دوبله فارسی

Master Z The Ip Man Legacy 2018

در صورت درخواست صاحب اثر و ساماندهی مطلب حذف می شود

این فیلم سانسور و بازبینی شده می باشد و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

درجه سنی :تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی شود.


نام فیلم : استاد زد میراث ایپ من – Master Z The Ip Man Legacy 2018

منتشر کننده فیلم : آناهیتا فیلم 

ژانر : اکشن، جنایی، رزمی، زندگینامه، درام

محصول : چین ، هنگ کنگ

سال تولید : ۲۰۱۸

امتیاز : ۶٫۵ از ۱۰ با ۵٫۵۰۸ رای در IMDB

زبان : دوبله فارسی

کارگردان : Yuen Woo-Ping (یوئن وو-پینگ)

بازیگران : Zhang Jin (ژانگ جین)، Dave Bautista (دیوید باتیستا )،Tony Jaa (تونی جا)

خلاصه داستان : در خلاصه داستان فیلم آمده است استاد چی که در قسمت سوم فیلم ایپ من در باشگاه خودش شکست می خورد سبک ضعیف خودش را کنار می گذارد اما بعد از این که با یک خارجی درگیر می شود سبکش را ارتقا می دهد و …



.:: لینک های دانلود فیلم استاد زد: میراث ایپ من با دوبله فارسی ::.

دانلود با کیفیت 1080p و با دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 720p و با دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 480p و با دوبله فارسی




مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها