google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود فیلم هندی من در غربت هستم i Proud to Be an Indian 2004 دوبله فارسی

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم هندی من در غربت هستم i Proud  to Be an Indian 2004 دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی من در غربت هستم i Proud to Be an Indian 2004 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم هندی i Proud to Be an Indian 2004 با کیفیت ۷۲۰p Web-dl,

دانلود فیلم هند من در غربت هستم i Proud to Be an Indian 2004

دانلود فیلم هندی i Proud  to Be an Indian 2004 دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی من در غربت هستم 2004 دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم هندی i Proud  to Be an Indian 2004 

دانلود فیلم هندی من در غربت هستم 2004 

Download Movie i Proud to Be an Indian 2004 with direct link And free

گروه سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۰ سال توصیه نمی شود.

 

نام فیلم : من در غربت هستمI Proud to Be an Indian 2004

منتشر کننده : آناهیتا فیلم

زبان: دوبله فارسی

حجم فایل ویدئویی: ۸۰۲ مگابایت

محصول کشور: ۲۰۰۴ هندوستان, انگلستان
ستارگان و هنرمندان حاضر در این اثر: Sohail Khan, Tim Lawrence, Scott Hinds, Phil Jones

به کارگردانی:Puneet Sira

موضوع و ژانر: اکشن
مدت زمان نمایش: ۱ ساعت و ۶۹ دقیقه
سال تولید: ۲۰۰۴
امتیاز فیلم در: ۶٫۲ از ۱۰ از بین 5۹۶ رای
جوایز کسب شده توسط فیلم: ۱ نامزد .

گروه سنی: تماشای این فیلم به افراد زیر ۱۰ سال توصیه نمی شود.

نمره منتقدین: N/A از ۱۰۰

توضیحاتی در مورد اتفاقات داستان: داستان فیلم I Proud to Be an Indian درباره زندگی هندی های مهاجر مقیم لندن است که از طرف نژادپرستان انگلیسی مورد آزار قرار میگیرند و حتی عده ای از آنان را به قتل می رسانند. بالاخره یک جوان هندی”سهیل خان” که به همراه خانواده اش در لندن زندگی می کند از این شرایط به تنگ می آید و شروع به مبارزه با نژادپرستان میکند

 


توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.



لینک دانلود

 


دانلود فیلم با کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV 

 

 

دانلود فیلم هندی من یک هندی هستم دوبله فارسی 

 

 

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید

_____________________________________________________________________________________


 

 

 




توجه توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده

بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.









مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها