google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود فیلم من فرانکنشتاین I Frankenstein 2014

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود فیلم من فرانکنشتاین I Frankenstein 2014

دانلود فیلم I Frankenstein 2014 دوبله فارسی
,دانلود فیلم من فرانکنشتاین 2014 دوبله فارسی 
,دانلود فیلم من فرانکنشتاین I Frankenstein 2014 دوبله فارسی
, دانلود فیلم  I Frankenstein 2014 
,دانلود فیلم من فرانکنشتاین 2014
 ,دانلود فیلم I Frankenstein 2014 دوبله فارسی  کیفیت BluRay 1080p 
,دانلود فیلم I Frankenstein 2014 دوبله فارسی با لینک مستقیم
,دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم من فرانکنشتاین 2014 با کیفیت عالی


نام فیلم: من فرانکنشتاین I Frankenstein 2014 
انتشار دهنده : آناهیتا فیلم
ژانر : اکشن | فانتزی | ترسناک
محصول : 2014 آمریکا
امتیاز: 10/5.2
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : Stuart Beattie
بازیگران : Aaron Eckhart, Bill Nighy, Miranda Otto
خلاصه داستان : فیلم من فرانکنشتاین I Frankenstein 2014، درباره آدام فرانکشتاین است که خودش را در میان جنگ بین دو طایفه جاودانه می بیند. جنگی که کلید به پایان رسیدن آن در دستان آدام است و…


لینک دانلود



حجم 1.51 گیگابایت


حجم 784 مگابایت


حجم 1.51 گیگابایت



لطفا توجه کنید
 توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها